Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Søknad og tryout

Go down 
AvInnlegg
Norwakid
Gjest
Anonymous



Søknad og tryout Empty
PosteTema: Søknad og tryout   Søknad og tryout Icon_minitimeTor Mar 05 2009, 00:29

Hei mitt navn er altså Mikkel og jeg kommer fra Oslo. Jeg er 15 år. Jeg har eid ps3 siden Julen 2007. Mitt psn nickname er: Norwaykid.

Jeg antar at jeg har erfaring innen FPS-sjangeren jeg nevner noen jeg har: Killzone 2, Call of duty 4 og Resistance 2. Jeg spiller mye med vennene mine online og jeg antar meg for og være god (litt vanskelig og kunne måle ferdigheten mine) Jeg føler at jeg har begynt og få ordentlig grep på spillet. Jeg har alle classen i Killzone 2. Spiller mest med speider classen.
Spill jeg har til ps3: Killzone 2, Call of duty 4, Guitar hero II, Assasin creed ps... mitt første spill. Mercenaries world in flames, Heavenly sword, GTA IV, Saints row 2, Resistance 2, Mirror's edge, Fallout 3 viking osv..

Også er det jo selfølgelig spiller stil. jeg vil se på meg selv som en snikskyter holder meg litt i bakgrunnen men vis jeg først er sabbotør da er det rett på. Jeg er veldig opptatt av teamwork. Et hyggelig klan er fint og ha:D
Erfaring uten om spilling er veldig god i Engelsk ikke så god i uttalen.
Oppsettet mitt er: 32"LCD-tv fra Samsung 40 GB ps3 og full HD-skjerm.
Jeg har microfon vis dere lurer på det.
Min msn adresse er: Mikkel_er_kul@hotmail.com


Mvh
Norwaykid
Til Toppen Go down
JonKokk
Admin
JonKokk


Antall Innlegg : 1027
Join date : 28.02.2008
Age : 38
Bosted : Mjøndalen

Søknad og tryout Empty
PosteTema: Re: Søknad og tryout   Søknad og tryout Icon_minitimeTor Mar 05 2009, 02:56

halla Mikkel.. vi haar flytta over til ny side: http://superiorreaction.com/
Til Toppen Go down
Norwayki
Gjest
Anonymous



Søknad og tryout Empty
PosteTema: Re: Søknad og tryout   Søknad og tryout Icon_minitimeTor Mar 05 2009, 15:01

Hvor på den nye siden er søknader vil bli medlem Wink Razz skal jeg skrive søknaden på nytt inn på den nye siden`?
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad og tryout Empty
PosteTema: Re: Søknad og tryout   Søknad og tryout Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søknad og tryout
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» tryout
» Tryout i SR
» tryout
» Tryout i sR
» Tryout i sR

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Superior Reaction :: Rekruttering/Recruiting-
Gå Til: